2012/01/09

2012年が始まりました






本日は揃って西新井大師へ新年のお参りをしてきました。
かわいい招き猫の熊手も買い、さっそくteteのアトリエに飾りました。
昨年は、念願だったアトリエとお店を持つことが叶い、MARUIKE HOUSEのみなさんをはじめたくさんの方々と知り合う機会を得た、teteにとってとても特別な年でした。
これからの1年も実り多き年になりますように。

*teteの新年の営業は1/14(土)からとなります。


Happy new year!
Last year was very special for us as we started our small shop with a studio space in MARUIKE HOUSE, and had great opportunities to meet many people.
Today we three visited a temple "Nishiarai Daiji", to wish we will have a great year.
We will go on for the next step in 2012 and create new products more and more!

*we will be back on the shop from 14th Jan.

0 件のコメント:

コメントを投稿